Diversiteit

Op Deltion is iedereen welkom. Wij willen dat diversiteit en inclusie vanzelfsprekend zijn in onze leeromgeving en op onze werkvloer. En wij willen de talenten van iedereen zien en benutten.

We doen aan iedereen de oproep om de verschillen tussen medewerkers en studenten juist niet te beoordelen, maar te waarderen. Er zit méér in ons: onze verschillen maken gezamenlijk Deltion.

Daar hebben we een film over gemaakt. Daarin komen Deltionstudenten en -medewerkers aan het woord. We gebruiken deze film ook in onze lessen loopbaanontwikkeling en -begeleiding (lob) en burgerschap.

Naast de lessen lob en burgerschap, heeft Deltion diverse groepen die zich bezighouden met diversiteit en inclusie. Denk aan de Gender & Sexuality Alliance (GSA) en Students of Color Alliance (SOCA). Ook werken we samen met partners zoals Vizier, het Academiehuis, COC, Keti Koti Zwolle en Queer Collective Zwolle.

GSA-netwerk

De letters GSA staan voor Gender and Sexuality Alliance: een verbond tussen allerlei seksuele oriëntaties, gender identiteiten en gender expressies. Het GSA Deltion bestaat uit studenten die het prettig vinden om bij de GSA te horen. Deze studenten ontmoeten elkaar maandelijks op school.

Meer weten over GSA Deltion? Mail naar gsa@deltion.nl.