Maatwerk voor bedrijven

Wil je de gastvrijheidsbeleving van jouw organisatie (door)ontwikkelen? Wij voorzien je graag van organisatiebrede kennis en vaardigheden.

Dat doen wij in de vorm van maatwerktrajecten voor zowel leidinggevenden als medewerkers, op verschillende niveaus. Hierbij combineren we off-the-job-training met on-the-job-coaching, omdat alleen dát tot blijvende gedragsverandering in je organisatie leidt.

De inhoud van het traject ontwikkelen we samen, op maat. Hierbij gebruiken we de inhoud van onderstaande Workshop Gastvrijheid of Training Hospitality als basis. Afhankelijk van jouw organisatie, branche, kernwaarden en doelstellingen bepalen we de onderdelen die aan bod komen.

Op maat te ontwikkelen

Training hospitality

Voor wie
De ''training hospitality'' is bedoeld voor bedrijven/instanties die gastvrijheid onderdeel willen maken van hun bedrijfsbeleid en daar meer kennis, inzichten en handvatten voor willen hebben.
 
Inhoud
In de training hospitality staan de contactmomenten die de klant/gast/patiënt heeft met uw bedrijf of instantie centraal. Het gehele traject gaat over de verwachtingen van een klant en hoe de deelnemers de klantverwachting met eigen gedrag en houding kunnen overtreffen.
 
Tijdens de bijeenkomsten en de online modules komen onderstaande onderwerpen aan bod:
 
  • Belevenissen creëren
    • Belevingsmodellen/concepten & de customer journey
    • Het bereiken van een unieke klantbeleving
  • Klantbeleving
    • Emotionele en functionele klantbeleving
    • Het belevingsconcept voor jouw bedrijf
  • Verdieping in Gastvrijheid
    • Klantvriendelijkheid & klantgerichtheid vs. gastvrijheid
    • Goed gastheerschap
  • Communicatie
    • Signaleren en inspelen op behoeften en wensen
    • Communicatiestijlen
  • Omgaan met ‘lastige’ situaties
    • Gastvrij grenzen bewaken
    • Omgaan met geïrriteerde klanten en klachten
Optioneel
Individuele coaching, mystery visits en een training gastvrij leidinggeven zijn onderdelen die we op maat kunnen integreren in deze training.

Duur
De training bestaat uit 3 bijeenkomsten van 3 uur, online modules rondom gastvrijheid en klantbeleving & praktijkopdrachten. Doorlooptijd en locatie in overleg, bijeenkomsten vinden idealiter om de week plaats.
 
Kosten
€ 395 per persoon voor een maatwerkgroep (in-company) van minimaal 12 deelnemers.
 
Waardepapieren
Bewijs van deelname Deltion College.