Onderscheiden door gastvrijheid

Je medewerkers zijn je visitekaartje! Zij kunnen in hun contact met klanten of patienten het verschil maken en verwachtingen overtreffen. Wil jij de klant- en servicegerichtheid van jouw medewerkers vergroten? Om verwachtingen van klanten te overtreffen en meer te bieden dan andere bedrijven of instanties?

Investeer dan in de gastvrije houding van je medewerkers.
Wij helpen je graag, op maat!

Meer tevreden en loyale klanten?

Neem voor de mogelijkheden en geheel vrijblijvend contact op met Matthijs de Jonge, accountmanager Deltion College, mdejonge@deltion.nl, 06-541 60 774.

Download de brochure ''Onderscheiden door gastvrijheid''

Recent uitgevoerde trainingstrajecten

Zonnehuisgroep - Ouderenzorg

Doel training: 
Doorontwikkeling ‘gastvrijheidsconcept’ bij medewerkers servicepunt/receptie.

Inhoud training:

  • Intake: Bepalen maatwerkaspecten tbv. dagelijkse werkpraktijk
  • Basistheorie: Wat is gastvrijheid? Hoe maak je van een klant een fan?
  • Interactief: Hoe ben ik gastvrij? Hoe kan ik me laten inspireren door mijn eigen klantervaringen? Waar in het operationele proces kan de klantverwachting worden overtroffen? Wat heb ik nodig van mijn leidinggevende of de organisatie om zo gastvrij mogelijk te zijn?
  • Telefonische communicatie: Telefoon ‘etiquette’, effectieve vraag- en luistertechnieken, communicatietechnieken bewust en ‘gastvrij’ toepassen
  • Actiepunten: Elke deelnemer gaat naar huis met concrete actiepunten waar hij/zij mee aan de slag gaat in de praktijk
  • Terugkombijeenkomst: Ten behoeve van de borging van actiepunten in de organisatie.

Prijsindicatie: 
De totale investering bedraagt € 2.150 bij een groepsgrootte van 10 tot 15 medewerkers.

Resultaat:
Edwin Bevers, Teammanager Hoteldienst

''Inhoud en aanpak zijn als zeer prettig ervaren met voldoende ruimte om zelf mee te doen. Deelnemers werden op een fijne manier uitgedaagd waardoor zij uit hun eigen dagelijkse denkpatroon wisten te komen.

Twee leuke dagdelen waarbij medewerkers van een afstandje naar het eigen gedrag hebben gekeken. Een training om een vervolg te geven.''

Trebbe Bouw - Bestaand wonen

Doel training: 
Vergroten van de klantgerichtheid van de operationele medewerkers van Trebbe Bouw en haar ‘onderaannemers’

Inhoud training:

  • Intake: Bepalen maatwerkaspecten tbv. dagelijkse werkpraktijk
  • Basistheorie: Wat is gastvrijheid? Hoe maak je van een klant een fan?- 
    Interactief: Hoe ben ik gastvrij? Hoe kan ik me laten inspireren door mijn eigen klantervaringen? Waar in het operationele proces kan de klantverwachting worden overtroffen? Wat heb ik nodig van mijn leidinggevende of de organisatie om zo gastvrij mogelijk te zijn?
  • Actiepunten: Elke deelnemer gaat naar huis met concrete actiepunten waar hij/zij mee aan de slag gaat in de praktijk
  • Terugkombijeenkomst: Voortgang eigen actiepunten, ervaringen delen, formuleren nieuwe actiepunten

Prijsindicatie: 
De totale investering bedraagt € 1.850 bij een groepsgrootte van 10 tot 15 medewerkers.

Resultaat:
Eric van der Ploeg, hoofd productie, Trebbe Bouw

''Bij Trebbe staat bewonerstevredenheid hoog in het vaandel. Dit traject heeft bijgedragen aan de bewustwording van medewerkers over het onderwerp ‘hoe gedraag ik mij als gast?''

Lees het interview met Antje de Groot-Schuttert, directeur Trebbe Bouw

Open aanbod

Wil je we werken aan de gastvrijheid van jezelf of die van je medewerker(s), maar heb je niet voldoende deelnemers voor een bedrijfsklas?
Kies dan de cursus ''Belevings­gericht werken / Hospitality''.

Met deze cursus leren deelnemers hoe je invloed hebt op een gastvrije beleving en hoe je deze kunt meten. Een positieve ervaring zorgt voor trouwe klanten en gasten. En voor mond-op-mond reclame met resultaat!

Je leert vorm en inhoud te geven aan een buitengewone gastvrijheidsbeleving en zo voordeel te behalen voor jou en jouw klanten!

Duur: 5 dagdelen
Kosten: € 595 per persoon

Direct online aanmelden!

Wuestman - Projectinrichting

Stephan van der Spruit,
Directeur Projectinrichting:

 

“We vinden de ontwikkeling van onze medewerkers belangrijk. Niet alleen werkinhoudelijk, maar ook wanneer het gaat om softskills, sales en bewustwording van houding en gedrag. Door middel van dit traject hebben zij geleerd om hospitality op de werkvloer toe te passen en de klant nog meer centraal te stellen. Een mooie winst voor ons bedrijf!” 

Gastvrijheidstraining bij Lenferink


Wim Wittekoek, directeur HR & Organisatie bij Lenferink

Klantgerichtheid naar bewoners is voor ons een belangrijk thema.