background

Klantgericht communiceren voor technici

Werk jij in de techniek en wil je je communicatieve vaardigheden verbeteren? Dan is de training ‘Klantgericht communiceren voor technici’ uitermate geschikt voor jou!

Voor wie?

Deze training is geschikt voor technici die hun communicatieve vaardigheden willen verbeteren. Om zo nog beter te kunnen communiceren met klanten en andere relaties.

Inhoud

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
• Inzicht in jezelf met behulp van de DISC persoonlijkheidsanalyse*
• Inzicht in verschillende stijlen van communiceren
• Verbale en non-verbale communicatie
• Inzicht in persoonlijke stijl van communiceren
• Effectief taalgebruik
• De kracht van het positief denken
• Gesprekstechnieken
• Inzicht in gespreksstructuren
• Vragen stellen en doorvragen
• Samenvatten en actief luisteren
• Actief luisteren en goede vragen stellen
• Omgaan met weerstanden, klachten en verwijten
• Feedback geven en feedback ontvangen
• Koopsignalen opvangen
• Inleven in de gesprekspartner

* Twee weken voor de training ontvang je een online DISC-vragenlijst. De DISC test is een tool waarmee je onder andere inzicht krijgt in je houding ten opzichte van anderen, de omgeving waarin je prettig werkt en je persoonlijkheid.

Praktische zaken

• De training bestaat uit veel oefeningen en rollenspelen
• De training bestaat standaard uit 4 dagdelen
• Locatie: Deltion College (Mozartlaan 15, Zwolle) of in-company

Meer informatie

Deze cursus wordt als maatwerk aangeboden. Specifieke afspraken over locatie, data, prijs en inhoud worden in onderling overleg met jou als opdrachtgever vastgesteld. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Eric Nak, accountmanager College Economie & Ondernemen, [email protected], 06-27 28 19 55.


Eric Nak
Accountmanager Economie & Ondernemen


Verstuur een email
aanmeldeninformatie aanvragen