Gastvrijheid in de Bouw

Training 3 dagdelen €450

Tijdens je werk ben je vaak te gast bij bewoners van woningen, eigenaren van kantoorpanden of opdrachtgevers.
 
Wil jij je nog beter in andermans wereld kunnen verplaatsen? En leren hoe je door je houding en gedrag verwachtingen van anderen kunt overtreffen? Met een grotere klanttevredenheid tot gevolg?
 
Kies dan voor de training Gastvrijheid in de Bouw!

Meld je nu aan

De feiten in het kort

Scroll onderstaande tabel om meer te zien
Start Duur Kosten
2 december 2021 3 dagdelen van 3 uur € 450,-

Meer informatie

Over deze training

In de training staan de contactmomenten die de klant heeft met jouw organisatie centraal. Ook leer je meer over de verwachtingen van een klant en hoe je klantverwachting met je eigen gedrag en houding kunt overtreffen.
Het doel is het verbeteren van jouw dienstverlening om beter aan te sluiten bij de verwachting van de klant.
 .
Aan het einde van het trainingstraject weet je:
 

  • wat gast/klantbeleving is en hoe je dit kunt meten
  • welke elementen een belangrijk onderdeel zijn van gast/klantbeleving.
  • wat de doelgroep van de organisatie is hoe en hoe de customer journey loopt.
  • wat de sterke punten en de verbeterpunten zijn binnen de organisatie waar het gaat om gast/klantbeleving.
  • hoe jij kan richten op de behoefte en verwachtingen van de klant
  • hoe jij kan omgaan met klachten.
  • welk gedrag en welke houding passen bij klantvriendelijk handelen.
  • hoe om te gaan met verschillende vragen en wensen van de klant
  • hoe je verschillende manieren van communicatie kunt inzetten om je doel te bereiken.

 

Kosten

  • Kosten: €450 (scholing is vrijgesteld van btw)
  • De prijs is inclusief lesmateriaal á €20

Studiemateriaal

Het studiemateriaal, online-leeromgeving, readers etc. worden door Deltion Business beschikbaar gesteld en ontvang je op de eerste lesdag.

Certificaat

Je ontvangt na het volgen de lessen en het maken van de opdrachten een bewijs van deelname van Deltion Business.

Opzet training

Past deze training bij jou?

Je wilt leren hoe je je kan opstellen als een gastheer/gastvrouw
Je bent sociaal en wilt graag klantgericht en klantvriendelijk je werk doen
Je kunt je goed inleven in de wensen van de klant

Ook goed om te weten

Toelating

Om deel te kunnen nemen aan deze training ben je al werkzaam in de bouw en heb je tijdens je dagelijkse werkzaamheden contact met klanten.

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!

Deze training is ook in maatwerk. Voor contact:

Informatie aanvragen

Wil je de informatie over deze training op een later tijdstip teruglezen? We hebben de PDF al voor je klaarliggen!

Voeg PDF toe aan je favorieten