Klantgericht communiceren voor technici in Meubel & Hout
Werk jij in een bedrijf dat meubels maakt of hout verwerkt en sta jij regelmatig in contact met klanten en leveranciers? Dan is het belangrijk dat jij begrijpt wat hun vragen zijn en dat je op een prettige manier met hen kan communiceren. Tijdens de training klantgericht communiceren voor technici in Meubel & Hout ontdek je jouw communicatiestijl en krijg je tips om jouw manier van communicatie nog doeltreffender te maken. Want een begrepen klant is vaak een tevreden klant!
De feiten in het kort
Start | Duur | Kosten |
---|---|---|
25 mei 2021 en 15 juni 2021 | 2 dagdelen | € 575 |
5 oktober en 26 oktober 2021 | 2 dagdelen | € 575 |
Meer informatie
Over deze training
Tijdens de training klantgericht communiceren voor technici in Meubel & Hout krijg je inzicht in hoe je jouw manier van communiceren nog prettiger en efficiënter kan maken.
Kosten
- € 575
- Dit bedrag is inclusief: studiemateriaal en locatiekosten
- Deze kosten zijn vrijgesteld van BTW
Studiemateriaal
Certificaat
Na het volgen van deze training kan jij op een prettige en doelgerichte manier kunt communiceren met klanten en relaties uit de meubel- en houtindustrie.
- Je ontvangt een bewijs van deelname.
Opzet training
Past deze training bij jou?
Ook goed om te weten
Toelating
- Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.
- Aangezien deze training in meer technische vakgebieden wordt aangeboden, kan het zijn dat medestudenten vanuit een ander technisch vakgebied in deze training aansluiten
Studiebelasting
- De training bestaat standaard uit 2 bijeenkomsten van elk 4 uur.
- 2 avonden van 17:00-21:00 inclusief soep en een broodje
Leslocatie
- Deltion College (Mozartlaan 15, Zwolle) of in-company bij voldoende deelnemers.
De training & studenten in beeld
Informatie aanvragen
Wil je de informatie over deze training op een later tijdstip teruglezen? We hebben de PDF al voor je klaarliggen!