Klantgericht Communiceren voor Technici

Training

Heb jij een technisch beroep en heb jij daarin regelmatig klantcontact? Maar vind je het lastig om op een doelgerichte en prettige manier te communiceren met de klant? De training Klantgericht Communiceren voor Technici helpt je omgaan met veel voorkomende situaties. Meld je nu aan!

Meld je nu aan
Start Duur Kosten
3 en 17 maart 2 dagdelen € 575

Meer informatie

Over deze training

Je verbetert jouw communicatie met grote sprongen. Je leert je eigen manier van communiceren kennen en krijgt inzicht in verschillende communicatiestijlen. Ook leer je effectiever en gerichter te communiceren met klanten en relaties.

Kosten

  • € 575 *bij acht personen
  • Dit bedrag is inclusief: studiemateriaal en locatiekosten
  • Deze kosten zijn vrijgesteld van BTW

Lees meer over mogelijke financieringen

Studiemateriaal

Studiemateriaal, online-leeromgeving, licenties, readers etc. worden door Deltion Business beschikbaar gesteld en ontvang je indien van toepassing op de eerste lesdag.

Certificaat

Je ontvangt een bewijs van deelname.

Opzet training

Past deze training bij jou?

Inzicht wil in je persoonlijke stijl van communiceren
Meer wil leren over verbale en non-verbale communicatie

Ook goed om te weten

Toelating

  • Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

De cursus & studenten in beeld

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!

Deze opleiding is ook in maatwerk. Voor contact:

Informatie aanvragen

Wil je de informatie over deze opleiding op een later tijdstip teruglezen? We hebben de PDF al voor je klaarliggen!

Voeg PDF toe aan je favorieten