Technische studenten Deltion ontvangen werkkleding en veiligheidsschoenen

Zwolle – Vrijdagmiddag 5 oktober ontvangen, dankzij Firma Loohuis Installatiegroep en Unica, meer dan 200 Deltion studenten van de technische opleidingen hun werkkleding en veiligheidsschoenen!

In de technische en realistische praktijkomgeving van het Deltion College, Techcovery, is het van belang dat alle studenten veilig én professioneel kunnen werken. Dit is niet alleen van belang voor hun eigen opleiding en ontwikkeling maar ook voor het imago van de technische opleidingen! Om nu en in de toekomst verzekerd te zijn van voldoende vakbekwaam personeel, zijn er nog altijd meer jongens en meiden nodig die kiezen voor een technische opleiding. En deze jongens en meiden moeten daarom goed worden gefaciliteerd, wat haalbaar is dankzij samenwerkingen met het bedrijfsleven.

Zo heeft de betrokkenheid van Firma Loohuis Installatiegroep en Unica middels sponsoring ervoor gezorgd dat alle studenten tegen een gereduceerd tarief de werkkleding konden aanschaffen! Waardoor ze voortaan veilig en professioneel aan het werk kunnen.