Studenten Verpleegkunde laten wensen in vervulling gaan

Voor één dag conducteur zijn, een dag in het teken van Maxima en een groot pannenkoekenfeest. Vijf studenten van de opleiding Verpleegkunde willen deze wensen van cliënten in vervulling laten gaan. De opdracht komt vanuit hun studie, waarbij de studenten een eigen actie bedenken, geld inzamelen en de pr regelen.

Conducteur
Tessa Loon, één van de studenten: "We hebben er voor gekozen om twee individuele wensen te laten vervullen en één wens voor alle bewoners van een zorginstelling. Iemand met het syndroom van down, die gek is op treinen, laten we voor één dag conducteur zijn. Een client met zware epilepsie is groot fan van Maxima en daar willen we een Maxima-feest voor organiseren. En als laatste willen we voor een zorginstelling een pannenkoekenfeest regelen."

Bekostigen
Om dit initiatief van de studenten te bekostigen en de wensen te realiseren, is geld nodig. De studenten hebben hiervoor een bankrekening geopend en een website opgezet waar meer informatie te vinden is. Wilt u meehelpen? ga dan naar www.happyday.jouwweb.nl