Studenten Autotechniek Deltion College leren professioneel én veilig werken bij EMM International BV

Studenten Carrosseriebouw, Autospuiterij en Schadeherstel van het Deltion College gaan op bedrijfsbezoek bij EMM International BV. Tijdens dit bezoek ontvangen ze voor het derde jaar op rij een eigen veiligheidsset met een gepersonaliseerde Colad BodyGuard® overall. Professioneel én veilig werken, daar staat dit initiatief voor. EMM International BV neemt de studenten mee in de wereld van lak op 11 en 12 april.

De samenwerking tussen Deltion College en EMM International BV is drie jaar geleden begonnen. Het belang van deze samenwerking is de studenten veilig leren werken. Dankzij dit initiatief leren de studenten ook in praktijk werken met innovatieve producten van Colad, Hamach en Ronin Tools.

Elk jaar ontvangen de nieuwe studenten een complete veiligheidsset van EMM. Een onderdeel van deze set is onder andere een gepersonaliseerde Colad BodyGuard® overall, veiligheidsbril en een doos met grijze Nitril Handschoenen. Colad BodyGuard® Premium Comfort Overall biedt de beste bescherming tegen spuitnevel en is 100% stof- en pluisvrij. Speciaal ontworpen om een hele dag draagcomfort te bieden. Door het unieke design ziet de Colad BodyGuard® er altijd representatief uit en is de pasvorm uitstekend. De Colad BodyGuard® sluit nauw aan, is gemaakt van ademend materiaal en heeft een antistatische coating. De veiligheidsbril en de handschoenen maken de set compleet. De grijze Colad Nitril Handschoenen zijn extra dik en hebben een extra lange mouw, waardoor ze bij uitstek geschikt zijn voor het veilig werken met lakken en oplosmiddelen. De verstelbare Colad Veiligheidsbril heeft policarbonaat lenzen voor een optimale oogbescherming én helder zicht tijdens het werken.

Het bedrijfsbezoek en de veiligheidsset laten de studenten ervaren hoe het is om als professional aan het werk te zijn én om veilig werken altijd prioriteit te geven!

Productmanager Tim van Klaveren overhandigt de veiligheidsset aan Autotechniek Deltion College student Paul Kerstens.