Prijsuitreiking Skills the Finals live te volgen

Op donderdag 15 maart a.s. is het zover. De start van het grootste beroepen-event van Nederland ‘Skills the Finals’. Honderden talentvolle mbo-studenten en vmbo-leerlingen gaan tijdens dit event de strijd met elkaar aan om de titel 'beste Nederlandse jonge vakman, vakvrouw of vakteam 2018'. Skills The Finals vindt gedurende drie dagen plaats in de IJsselhallen in Zwolle en op leslocaties de Groene Welle, ROC van Twente en op het Deltion College.

Op afstand te volgen
Voor geïnspireerde bezoekers die er niet bij kunnen zijn is er de mogelijkheid om het event te volgen op Deltion TV, www.deltion.tv. Op dit online televisiekanaal van het Deltion College wordt aan de hand van twee vlogs (op donderdag 15 maart en op vrijdag 16 maart) een glimp gegeven van de vakwedstrijden die plaatsvinden in de IJsselhallen en op het Deltion College. Ook is er de mogelijkheid om de prijsuitreiking die plaatsvindt op zaterdag 17 maart om 19.30 uur op afstand bij te wonen via de live stream op Deltion TV.