Nieuw: Keuzedeel Industriële Robotica

Ken je leerlingen die geïnteresseerd zijn in techniek, robots en de nieuwste technische snufjes? Met ingang van schooljaar 2019-2020 biedt Deltion het keuzedeel Industriële Robotica aan. Leerlingen die starten met een technische mbo-opleiding op niveau 4, zoals Technicus Engineering of Allround Operationeel Technicus, kunnen het keuzedeel volgen.

Het bedrijfsleven vraagt medewerkers die industriële robots kunnen bedienen en programmeren. In samenwerking met Landstede MBO en het Fieldlab Industrial Robotics in Harderwijk is daarom dit keuzedeel vormgegeven. Zo maken leerlingen kennis met de techniek van de toekomst.

Tijdens het keuzedeel Industriële Robotica leren studenten werken met grote industriële robots. Ze leren hoe je deze bedient en programmeert. Naast theorielessen wordt er vooral veel in de praktijk geoefend. Bijvoorbeeld in het Fieldlab Industrial Robotics in Harderwijk waar de nieuwste grote industriële robots staan. Studenten krijgen er de kans om met deze ‘grote jongens’ opdrachten van bedrijven uit te werken.

Wil je dat jouw leerlingen voorbereid zijn op de banen van de toekomst? Informeer hen dan over dit keuzedeel. Meer weten? Kijk op www.fieldlabir.nl.