Deltion studenten Autospuiterij ontvangen veiligheidsset van EMM International BV

Voor het vierde jaar oprij ontvangen studenten Autospuiterij van het Deltion College veiligheidssets met een gepersonaliseerde BodyGuard® Spuitoverall. Woensdag 30 januari werden deze sets door EMM International BV uitgereikt.

Elk jaar ontvangen de nieuwe studenten een complete veiligheidsset van EMM. De veiligheidsset bestaat dit jaar uit een gepersonaliseerde Colad BodyGuard® Spuitoverall, Colad Veiligheidsbril en Colad Nitril Handschoenen. Daarnaast is er dit jaar een extra onderdeel aan de set toegevoegd, namelijk het nieuwe Colad BodyGuard® Ondershirt. Het meest comfortabele shirt om te dragen onder een spuitoverall. Gemaakt van hitte regulerende stof met 1% carbon waardoor het shirt antistatische capaciteiten heeft. De strakke, elastische pasvorm biedt optimale
bewegingsvrijheid en zorgt ervoor dat het shirts comfortabel is om de hele werkdag te dragen.

Mede dankzij EMM International, die de veiligheidsset ter beschikking stelt, ervaren de studenten hoe het is om als professional aan het werk te zijn én hoe belangrijk veilig werken is.