Deltion College aanwezig als opleidings- en kennisinstituut tijdens Techniekbeurs TIV Hardenberg

Van 18 tot en met 20 september is het alweer tijd voor de twintigste editie van de TIV Hardenberg. Hét vakevent van de slimme maakindustrie in Noord- en Oost-Nederland. Bezoek Deltion College als opleidings- en kennisinstituut voor (volwassen)onderwijs en andere exposanten, waaronder leveranciers van industriële toelevering, grondstoffen en materialen, industriële automatisering, aandrijf-en besturingstechniek, digitalisering én personeel en organisatie elke beursdag van 13.00 tot 21.00.

Toekomstcampus
Alle ontwikkelingen van vandaag en morgen in de maakindustrie zijn indrukwekkend, maar zijn de medewerkers en het bedrijf wel toekomstbestendig? Daarvoor is in hal 5 de Toekomstcampus opgezet. Bij de Toekomstcampus staat kennis en vaardigheden centraal van verschillende opleidings- en kennisinstituten, brancheverenigingen, mediapartners en overheidsinstanties. Het Deltion College vervult een adviserende en meedenkende rol als opleidings- en kennisinstituut voor jongeren, volwassenen en het bedrijfsleven.

Slimme 3P’s
De TIV Hardenberg bestaat daarnaast uit drie overkoepelende thema’s om de vraag en het aanbod in de maakindustrie efficiënt bij elkaar te brengen. Slimme processen, bevatten toepassingen die bijdragen aan het optimaliseren van processen, zowel op productie- als op bedrijfsmatig niveau. Onder het thema Slimme producties staan machines centraal. Producties van modules, componenten en aanverwante producten voor innovatieve machines.Bij het thema Slimme (eind)producten, is de vraag niet alleen wat het doel van het product is, maar ook hoe het moet functioneren en in hoeverre dit duurzaam is.Elk thema heeft ook een kennistheater met onderwerpen als: ‘Ontwikkeling van next generation products’, ‘Hoe dicht ik de kloof tussen engineering en productie?’, ‘Circulaire economie boost’ en meer!

Bestel vandaag nog tickets via de site van TIV Hardenberg, klik hier.

Voor meer informatie over het Deltion College als opleidings- en kennisinstituut voor Techniek, neem dan contact op met Bas de Koekoek / [email protected] / +31388534287