Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn

Organisaties over het onderwijs van de toekomst

Deltion onderzoekt behoeften regionale partners

Welke doelen willen Sligro, Scania en het Theaterlab van De Spiegel in de toekomst behalen? En hoe kan het onderwijs in het algemeen en Deltion in het bijzonder daaraan bijdragen? Belangrijke vragen die koersbepalend zijn, want als opleider help je mensen in hun loopbaan en organisaties aan de juiste mensen. Deltion ging in gesprek met deze organisaties om de behoeften te peilen.

Scania: alles is bespreekbaar
Richard van Hoogwaarden is Hoofd Scania Academy, bij Scania. Hij heeft een heel concreet doel voor ogen: ‘200 trucks per dag die hier in Zwolle van de band rollen. Dat zijn de plannen van de toekomst. De link met Deltion is dan snel gelegd: zij bieden verschillende logistieke opleidingen aan. Het onderwijs van de toekomst is mijns inziens modulair onderwijs. Stapelen, een voor een je certificaten halen. Zodat er voor mijn mensen een uitgestippeld pad ontstaat. Stapje voor stapje in het belang van onze medewerkers.’

Het onderwijs van de toekomst is modulair onderwijs
Richard van Hoogwaarden, Scania